Een omslagfoto van Facebook, ook bekend als een Facebook-banner, is de grotere foto bovenaan je profiel, rechts en boven je profielfoto. Net als je profielfoto zijn omslagfoto's openbaar. Dit betekent dat iedereen die je profiel bezoekt ze allebei kan zien. Facebook-omtrekken - hoe u die hier. Facebook covers hebben de mogelijkheid om bezoekers op zoveel manieren aan te zetten tot engagement, zoals het b...
Lees meerMensen houden van dieren, dus natuurlijk willen veel bedrijven ze in hun logo's verwerken. Dieren vertegenwoordigen het beste van ons — leeuwen symboliseren moed, uilen symboliseren wijsheid, enz. — dus in plaats van bijvoorbeeld een “slim mens” te gebruiken als uw mascotte, communiceert u’sneller en directer uw merkidentiteit met een vos. Van kleding tot sociale media tot...
Lees meerVan software tot hardware, van smartphones tot smartfridges, techbedrijven leven op de grens tussen onze moderne wereld en de toekomst. En hoewel hun technologie bijna elk ander bedrijf op de planeet ondersteunt, onderscheiden de techbedrijven zich van alle andere industrieën in hun bedrijfscultuur, marketing en zelfs logo ontwerp. De technologische industrie is paradoxaal genoeg zowel inclusief als e...
Lees meerU weet inmiddels dat uw logo een opvallend, on-brand kleurenpalet moet hebben als u wilt dat het bij uw ideale publiek aanslaat. En in andere artikelen die we hebben gepubliceerd, hebben we het gehad over wat verschillende kleuren communiceren wanneer ze worden gebruikt in logo's en we hebben u verschillende manieren getoond om kleuren in uw logo te combineren om aantrekkelijke visuals te creëren. Maa...
Lees meerNet als de oorlogsvaandels van vroeger is je sportlogo een oproep aan fans overal, tijdens en na de wedstrijd. Sportlogo's moeten meer verantwoordelijkheden dragen dan bedrijfslogo's — ze worden aangebracht op spelers custom jerseys, velden, scoreborden en heel veel merchandise. Met andere woorden, er is meer nodig dan een boos dier om een goed sportlogo te maken (hoewel dat een goed begin is). &...
Lees meerEen bedrijf’s visuele identiteit kan hen breken, maken of helpen om helemaal naar de top te vliegen. Een bedrijf of merk’s logo ontwerp is in feite een van de belangrijkste aspecten van hun visuele identiteit. Het onderscheidt niet alleen het ene merk van het andere, maar het heeft het potentieel om de prestaties van het bedrijf te verbeteren, de keuze van de klant te beïnvloeden, loyaliteit te...
Lees meerWanneer u het logo van uw merk ontwerpt, moet u drie grote ontwerpkeuzes in gedachten houden: • Vorm • Font • Color Vorm verwijst naar de algemene vorm van het logo en de daarin gebruikte vormen, en lettertype verwijst naar het lettertype (of de lettertypes) die u kiest. Beide ontwerpkeuzes communiceren de persoonlijkheid van uw merk. Kleur werkt er nauw mee samen en voe...
Lees meerDe juiste kleurencombinatie vinden voor uw logo is erg belangrijk. Het bepaalt de sfeer van uw merk en helpt u zich te onderscheiden van de rest van de concurrentie. Wanneer je je bedrijf begint en je begint na te denken over welk logo je gaat ontwerpen. Het is een goed idee om de ontwerpstijl te bestuderen en ook het soort kleurencombinaties die soortgelijke bedrijven gebruiken. Veel bedrijven doen dit niet goed en...
Lees meerWanneer u op zoek bent naar het juiste lettertype voor uw logo, kan de enorme hoeveelheid keuzes waarmee u wordt geconfronteerd, overweldigend zijn. De snelste manier om dat aantal te beperken en het perfecte lettertype te vinden, is op zoek gaan naar een duidelijk idee van welk lettertype het beste bij uw merk past. Het juiste lettertype kiezen voor uw logo Het juiste lettertype voor uw l...
Lees meer